Tilpasset ditt system og dine behov
Våre standardløsninger er fleksible og bør holde i de fleste tilfeller, men vi jobber gjerne med deg for å utvide vårt tilbud ved behov.
Våre standardløsninger
Vi kan tilby en rekke forskjellige integrasjonstjenester avhengig av ditt behov, klar for oppstart umiddelbart. Vi vil som din Smart Partner skape sikre, sømløse og innovative e-handelsintegrasjoner for en trygg og effektiv behandling av dine forretningsdokumenter, og våre løsninger skal gi bærekraft igjennom redusert ressurs- og tidsbruk, samt å sette et så lite miljøavtrykk som mulig med nåværende og fremtidige e-handelsløsninger for deg og din bedrift.
Overføring av dokumenter til finanspartner
eFinance
Faktura kan sendes til både kunde og finanspartner
Sporing gjennom alle ledd i prosessen
Automatisk bokføring basert på rapporter fra finanspartner
Enkel men omfattende selvbetjening med rask tilgang til teknisk støtte ved behov
Full oversikt med smarte verktøy og tett integrering
Integrasjoner med din nettbutikk
eCommerce
Overføring av ordre til regnskapssystem
Automatisk føring av kundebetalinger
Synkronisering av varelager og produkter
Enkel men omfattende selvbetjening med rask tilgang til teknisk støtte ved behov
Full oversikt med smarte verktøy og tett integrering
Automatisk dataflyt mellom dine systemer
eTransfer
Design din egen løsning ved å koble sammen våre ferdige moduler til ditt behov
Fleksibel og forutsigbar drift med administrasjon på autopilot
Enkel men omfattende selvbetjening med rask tilgang til teknisk støtte ved behov
Full oversikt med smarte verktøy og tett integrering
Gode automatiske rutiner hjelper deg å jobbe mer effektivt
Våre løsninger jobber på dine vegne så du kan tenke på andre ting
Effektivisere rutiner
Vi automatiserer dine faste rutiner, så du slipper tidkrevende manuelle oppgaver, og heller kan fokusere på det som gjør din bedrift unik.
Lavere kostnader
Våre systemer jobber like hardt for deg hele døgnet til samme rimelige pris. Da er forarbeidet allerede gjort når du er klar til å sette i gang.
EHF og andre fakturakanaler
Hver faktura undersøkes for å bestemme korrekt leveringsmåte når den skal sendes til mottaker. Vi vil alltid prioritere å sende fakturaen elektronisk så langt det er mulig.
Eliminere feilkilder og unødvendig repetisjon
Ved å redusere bruken av manuelle rutiner blir det mindre rom for tilfeldige småfeil, som frigjør deg og dine ansatte fra å drive med manuell opprydding og oppfølging.
Overblikk og oversikt
Du får en samlet oversikt med overordnet status for dine dokumenter, med enkel mulighet for å gå i detalj helt ned på enkeltfaktura ved behov.
Løpende dokumentflyt
Alle nye dokumenter vil stort sett bli plukket opp på under et minutt. De behandles også fortløpende, som forsikrer at datagrunnlaget til enhver tid er så likt som mulig på tvers av dine systemer.
Levering
Vi passer på at dine dokumenter blir sendt til mottaker i riktig format ved bruk av avtalt leveringsmåte.
Unngå manuelle oppgaver
Datamaskiner er spesielt flinke til å utføre store mengder kjedelige og pirkete oppgaver på kort tid. Vi hjelper deg å redusere arbeidsmengden som krever menneskelig oppsyn, så du kan ha full kontroll.
Selskap
Portaler